Ερωτήματα σχετικά με τη διαδικασία παροχής υπηρεσιακής κινητής τηλεφωνίας

Αθήνα 30/7/2025      

Αρ. πρωτ.1662

Προς:                                                                                                      

κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

 

ΚΟΙΝ.:

Γραφείο Υφυπουργού ΑΑΤ κ. Κέλλα

Γραφείο Υφυπουργού ΑΑΤ κ. Ανδριανού

Υπηρεσιακή Γραμματέα ΥπΑΑΤ

ΜΜΕ και μέλη μας

 

Θέμα: Ερωτήματα σχετικά με τη διαδικασία παροχής υπηρεσιακής κινητής τηλεφωνίας

 

   Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

  Η ΠΟΓΕΔΥ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζόμενους, απευθύνεται σε εσάς ως ανώτατο θεματοφύλακα της υπηρεσιακής τάξης του ΥπΑΑΤ, με σκοπό να ζητήσει να διερευνήσετε μια σειρά θεμάτων που αφορούν τη χορήγηση υπηρεσιακής σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας και συσκευής προς την Υπηρεσιακή Γραμματέα, όπως αποτυπώνεται στη σχετική διοικητική πράξη (ΑΔΑ: ΨΕΧ84653ΠΓ-Θ0Φ).

  Συγκεκριμένα, ζητούμε να διερευνήσετε και να μας ενημερώσετε για τα ακόλουθα:

  1. Είναι σύμφωνο με τις αρχές της χρηστής διοίκησης και της νομοθεσίας περί αποφυγής σύγκρουσης συμφερόντων το γεγονός ότι η ίδια η Υπηρεσιακή Γραμματέας υπέγραψε και ενέκρινε τη δαπάνη που αφορά την προσωπική της υπηρεσιακή τηλεφωνική σύνδεση, ενεργώντας ταυτόχρονα ως αιτούσα και ως εγκρίνουσα της σχετικής δαπάνης; Υφίσταται, υπό τις συνθήκες αυτές, επαρκής διασφάλιση αντικειμενικότητας και αμεροληψίας στη διαδικασία;
  2. Υφίσταται πρόθεση από τη Διοίκηση για την κάλυψη των τηλεφωνικών συνδέσεων και λοιπών υπαλλήλων που χρησιμοποιούν σήμερα τις προσωπικές – ιδιωτικές τους συνδέσεις για υπηρεσιακούς σκοπούς, σύμφωνα και με τα επανειλημμένα αιτήματα της ΠΟΓΕΔΥ, όπως εν προκειμένω για το προσωπικό των ελεγκτικών υπηρεσιών;
  3. Πώς διασφαλίζεται η τήρηση της αρχής της ίσης μεταχείρισης μεταξύ των εργαζομένων, όταν η Διοίκηση δεν ικανοποιεί τα πάγια και εύλογα αιτήματα των υπηρεσιών για κάλυψη αυτονόητων υπηρεσιακών αναγκών, ενώ παράλληλα εγκρίνει χωρίς αντίστοιχη φειδώ δαπάνες για τα ανώτατα στελέχη της;
  4. Υφίσταται επαρκής τεκμηρίωση και αιτιολόγηση του ανώτατου ορίου δαπάνης των 200 ευρώ μηνιαίως, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα εμπορικά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας προσφέρουν πακέτα απεριόριστων κλήσεων και δεδομένων σε σαφώς χαμηλότερο κόστος; Ποια συγκεκριμένη υπηρεσιακή ανάγκη δικαιολογεί το συγκεκριμένο ύψος της δαπάνης;
  5. Ποια είναι η προβλεπόμενη διαδικασία ελέγχου της χρήσης της συγκεκριμένης υπηρεσιακής σύνδεσης και συσκευής ως προς τον αποκλειστικά υπηρεσιακό χαρακτήρα της; Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για την εκκαθάριση της σχετικής δαπάνης, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η χρηστή διαχείριση του δημόσιου χρήματος;

  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΓΕΔΥ παραμένει στη διάθεσή σας για διάλογο και συνεργασία, με στόχο τη διασφάλιση της διαφάνειας, της νομιμότητας και της ισότητας στις υπηρεσιακές παροχές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *