κ. Αντιπεριφερειάρχη,
Γνωρίζεται εδώ και καιρό το αρνητικό εργασιακό κλίμα που υπάρχει στα Τμήματα Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου, Φυτικής και Ζωϊκής Παραγωγής κι Αλιείας στην Δ.Α.Ο.Κ. Μεσσηνίας/Καλαμάτας. Μάλιστα οι ίδιοι οι εργαζόμενοι προέβησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στις 19/06/2024, στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας στην Καλαμάτα, παρουσία και μελών του σωματείου μας, των Ομοσπονδιών (Π.Ο.ΓΕ.Δ.Υ. & Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.) καθώς της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. προκειμένου να διαμαρτυρηθούν μιας και όλα τα αιτήματα των εργαζομένων παραμένουν άλυτα.
Αντ΄αυτού, ενημερωθήκαμε ότι, στις 5/7/2024 δόθηκε συνέντευξη τύπου σε τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης από εσάς και την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης με θέμα το Πρόγραμμα Δακοκτονίας. Με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι: αντί να συζητήσετε με τους εργαζομένους και το Περιφερειακό Συμβούλιο της Π.Ε.Γ.Δ.Υ. προκειμένου να δώσετε κάποιες απαντήσεις και λύσεις, δηλώσατε δημόσια ότι “υπάρχει πρόβλημα στη δακοκτονία επειδή μόνιμοι Γεωπόνοι δεν πηγαίνουν με τα δικά τους αυτοκίνητα στους ψεκασμούς δακοκτονίας”.
Θεωρούμε ότι η δήλωση αυτή είναι στα όρια της παρανόησης, του εκφοβισμού και έρχεται να ρίξει απευθείας στους εργαζόμενους παραλείψεις των Περιφερειακών αρχών. Σας επισημαίνουμε ότι εδώ και δεκαετίες η διεκπεραίωση (σχεδόν του συνόλου) των εργασιών εκτός γραφείου των Γεωτεχνικών υπηρεσιών στο Δημόσιο (ελλείψει υπηρεσιακών αυτοκινήτων ή οδηγών ή και των δυο) διενεργείται με τα Ι.Χ. των υπαλλήλων σε σημείο μάλιστα να θεωρείται ακόμα και σήμερα από τους πολιτικούς παράγοντες και όχι μόνο, η εσφαλμένη εντύπωση ότι θα πρέπει να είναι δεδομένη και υποχρεωτική η χρήση του προσωπικού Ι.Χ.
Έχει παραβλεφθεί εντελώς το γεγονός ότι εδώ και δεκατέσσερα χρόνια το ετήσιο εισόδημα των υπαλλήλων έχει συρρικνωθεί κατά 40%, ο μισθός εξανεμίζεται τις πρώτες 15 ημέρες του μήνα. Επιπλέον η χρήση του Ι.Χ. με δυσμενέστερους πλέον όρους σε σχέση με το παρελθόν λόγω μνημονίων (με αύξηση στην χιλιομετρική αποζημίωση από 0,15€ στα 0,20€ μόλις από 1/1/2024 αλλά με ημερήσια αποζημίωση στα 10€ η οποία όμως χορηγείται μόνο μετά από 100χλμ διανυθείσα απόσταση) καθίσταται απαγορευτική, πόσο μάλιστα όταν φαίνεται να αγνοείται το αρνητικό εργασιακό κλίμα που επικρατεί. Το σωματείο μας έχει παροτρύνει όλους τους συναδέλφους όλης της χώρας εδώ και δύο χρόνια για το αυτονόητο : την παύση της χρήσης του Ι.Χ. αυτοκινήτου.
Διερωτόμαστε, τι έχει κάνει η Περιφερειακή αρχή για να λύσει το θέμα των Υπηρεσιακών αυτοκινήτων, την ώρα που, όπως μας πληροφορούν, τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα που υπάρχουν, χρησιμοποιούνται συστηματικά από αιρετούς και ειδικούς συνεργάτες της Περιφέρειας; Επίσης γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί κοινωνικός αυτοματισμός. Δηλαδή για τη καθυστέρηση του προγράμματος δακοκτονίας και την απειλή για την παραγωγή και το εισόδημα του παραγωγού, να φταίει ο Γεωπόνος Δημόσιος υπάλληλος που δεν βάζει το αυτοκίνητο του.
Είναι απαράδεκτο η Περιφερειακή αρχή να επιρρίπτει τέτοιες ευθύνες στους εργαζόμενους και απαιτούμε σαν πρωτοβάθμιος Σύλλογος Γεωπόνων Δημοσίων Υπαλλήλων:
Copyright © 2024 pegdy.gr | Website by Domi Medical
Copyright © 2024 pegdy.gr | Website by Domi Medical